tirsdag 28. august 2012

Bestilt...laget ferdig...og levert:)

 
 
Inn en gate og bort en vei...
 
 
 
... her inne er det snart noen som kan speile seg:)
 
 
 Etter noen strøk med finnishing oil og to lag med voks,
fikk rammen sin rette farge og overflate.
Nå står det i sitt nye hjem i kolonihagen til dets nye eier:)
 
 
Her er skiltet jeg bestilte til speilet.
Fornøyd med farge og design,
....men... det er jo i plast... og har hvite kanter...
Så da tenker jeg å bestille et nytt i tre.
Samme design og størrelse, men i treverk med fargen mørk eik.
Da skal det nok bli bra:)
 
Grace-Jane :)


3 kommentarer:

  1. Du får det til, Grace Jane! Stolt av å kjenne deg!

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Så fant jeg denne fine bloggen (som jeg håper fortsatt er oppe og går selvom det er lenge siden siste innlegg) - og jeg skal innrømme jeg ble veldig fasinert av navnet på bloggen først - og deretter ble jeg like fasinert av innholdet. Knallfin blogg som jeg gjerne besøker igejn - ikke gi deg :) håper du har gode dager :) klem fra spirea

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, for hyggelig hilsen på siden min:) Nå er det lenge siden jeg har vært her, men kommentaren din og til Anne over her, har inspirert meg til å blogge og være kreativ igjen:)

      Grace-Jane

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...